יום ראשון, 2 בפברואר 2014

חי נחמיאס

חי נחמיאס


בריכות נוי משרות בגינה תחושה של קרירות ושלווה, בייחוד בימי הקיץ החמים. בריכות נוי עם אלמנטים זורמים – כמו נחל, מזרקה או מפל – מכניסים לגינה ממד של תנועה וקול. בריכות נוי הן גם מוקד משיכה לכל מבקרי הגינה, אנשים ובעלי חיים כאחד, המים מושכים אליהם גם ציפורים ופרפרים, ואלה מוסיפים לגינה צבע, חיים וחיוניות. בנוסף, בריכת נוי מושכת אליה ציפורים הבאות לשתות ולהשתכשך.

חי נחמיאס
חי נחמיאס


בריכת נוי היא אלמנט חשוב בתהליך עיצוב גינות, ובעת התכנון שלה יש להקדיש תשומת לב להיבטים האדריכליים ולאווירה שהיא תשרה בגינה. גם כאשר בריכת נוי ייחודית מאוד, היא לעולם אינה עומדת בפני עצמה, אלא מהווה חלק בלתי נפרד מהתכנון הכולל של הגינה, המשתלב עם המרכיבים האחרים כך שמתקבלת קומפוזיציה מאוזנת והרמונית.

בריכת נוי וכל אלמנט המים מתוכנן בהתאם לסגנון האדריכלי של הבית ולסגנון הגינה. בריכת נוי אפשר לתכנן בקווים ישרים ונקיים הממשיכים את הקווים של הבית או בקווים חופשיים החבויים בתוך צמחייה ונותנים תחושה של טבע בגינה.
חי נחמיאס
את הצמחייה בתוך בריכות נוי אפשר לתכנן כמו ערוגה בגינה תוך התאמת הצמחייה לגודל של בריכת הנוי והתאמת הצבעים והמרקם של הפרחים לצבעי הבית ושאר הצמחייה שמסביב.


חי נחמיאס גינות נוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה