יום שלישי, 18 בפברואר 2014

חי נחמיאס - פינות ישיבה

ישנן פינות ישיבה הנמכרות כסט אחד המאחד קו סגנוני, ויש שמעדיפים לרכוש כל רהיט בנפרד וליצור פינות ישיבה ייחודיות ומעניינות. כך או כך, פינות ישיבה הן עניין של טעם. ברוב המקרים פינות ישיבה הן עסק יקר שכרוך בהוצאת אלפי שקלים (אם לא יותר...). חשוב להקדיש מחשבה רבה לסגנון אותו אתם רוצים, וחשוב גם להקפיד ולדרוש על הסחורה תעודת אחריות של שלוש שנים לפחות. 
 
כשבוחרים פינות ישיבה לבית או למשרד, חשוב להקפיד על מספר דברים: האחד, שימושיות והשני, עיצוב. אלה נראים כמו פרמטרים ברורים, אך לעיתים אנחנו מרוצים מאוד מהעיצוב ולא שמים לב למידת האפקטיביות של פינת הישיבה. בשלב הראשון תנסו לאתר פינות ישיבה שעוצבו על ידי בעלי מקצוע מוכשרים ושימצאו חן בעיניכם מבחינת העיצוב, הצבעים והצורה. השלב השני והלא פחות חשוב הוא בדיקת הנוחות. פינות ישיבה מיועדות לשעות הפנאי שלנו ולאירוח חברים וחשוב שיהיו נוחות. לא רק הרכות בישיבה, אלא איכות המשענת, אפקטיביות ההדומים, גובה המשענות וכולי. כאן לא המקום להתפשר, אם התקציב מאפשר לכם חפשו רהיטים אורטופדיים המעוגנים בתעודה המאשרת כי אכן הרהיטים מאושרים מבחינה רפואית וכי הם אינם פוגעים בגוף לאחר ישיבה ממושכת.
כפי שציינו קודם לכן, פינות ישיבה לבית צריכות להיות נוחות, ולא פחות חשוב - להיות מעוצבות. רבים מאיתנו אוהבים ליצור מראה ייחודי ומקורי, ואת זה אפשר לעשות בשחזור או באמצעות בעלי מקצוע המתמחים בתיקון רהיטים. קחו בחשבון כי רהיטים שתראו בחנויות הרהיטים מיוצרים לרוב במספר רב של עותקים, כך שלעוד כמה וכמה אנשים ברחבי הארץ או העולם יהיו אותם הרהיטים בדיוק. 
 
פינת ישיבה לבית
תיקון רהיטים על ידי בעלי מקצוע מוכשרים מאפשר לכם לחסוך את הקנייה המחודשת, וליצור מערכת ישיבה בדיוק באופן בו תרצו. יותר מזה, תיקון רהיטים על ידי בעלי מקצוע מתאימים אינו מסובך כפי שנדמה. תוכלו לעשות תיקון רהיטים או שיפוצים לכל פריט שנמצא בביתכם, שמצאתם ברחוב או הזנחתם שנים רבות במחסן. בהקשר זה, אין הכרח לבצע תיקון רהיטים או שיפוצים כוללים לכל פינת הישיבה, אפילו שיפוץ רהיט אחד לידי פריט ייחודי ומקורי ישווה לפינת הישיבה מראה אחר לחלוטין ומיוחד רק לכם.
 
חנויות רבות מציעות חומרי יצירה שמאפשרים לנו לבצע תיקון רהיטים של בעלי מקצוע בקלות, ללא ידע מקדים או ניסיון בתחום. כל שצריך לעשות הוא לדמיין בראשכם את סוף התהליך, ולכיוון הזה ללכת. אם אתם הופכים להיות בעלי מקצוע בעצמכם, שייפו את הרהיט הישן, תקנו את השריטות, השברים והמפגעים שנוצרו עם השנים, הוסיפו גלגלים, ידיות וריפודים, צפו בלקה והנה לכם רהיט חדש, ייחודי ומתוקן. אולי תגלי בסופו של דבר מקצוע חדש שאתם מתמחים בו - בעלי מקצוע לתיקון רהיטים. חי נחמיאס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה